- FRI FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 500 kr. - Fri fragt Tilbud  |  Min konto  |  Til Kassen   

DIN KURV
0 vare(r) 0,00 DKK
  Instagram Facebook

Handelsbetingelser

1. Køb hos estyle:
Der er ikke indgået en bindende købeaftale med estyle, før De har modtaget en ordrebekræftelse fra estyle.

2. Priser:
Alle priser er incl. 25 % moms og excl. fragt og i Danske kroner, hvor intet andet nævnes.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, eksl. Færøerne og Grønland.
Der tages forbehold for:
Valutaændringer force majeure leveringssvigt afgiftsændringer udsolgte varer og trykfejl

3. Salg generalt:
Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.
Afhentningsvarer faktureres til den aktuelle pris på bestillingstidspunktet, og prisen ændres IKKE hverken ved prisfald eller stigning.

4. Levering:
Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos estyle's leverandører.

5. Afbestillinger:
Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør dette gøres telefonisk på 39461080 Alternativt kan det ske ved, at fremsende en e-mail med mærket " Afbestilling ". til estyle@mail.dk
Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten " Afbestilling ! " indsat i emnetekst. Afbestilling bør ske inden kl. 14:00 samme dag, som bestillingen er foretaget.

6. Betaling:
De mulige betalingsmåder er:
Dankort / Visakort
Maestro, Visa Electron, American Express, JCB og Mastercard

Der er ikke mulighed for forudbetaling, idet kundens retsstilling her, er væsentlig dårligere end ved andre former for betaling.

7. Reklamationsret:
Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt hos estyle.Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.
estyle kan ikke gøres ansvarlig for tab af kundens data, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.

8. Anvendelse af reklamationsretten:
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles  estyle inden rimelig tid efter varens modtagelse.
Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.
estyle kan ikke gøres ansvarlig for tab af kundens data, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning. estyle opfordrer derfor kunden til at tage kopi / backup af samtlige data. I det omfang estyle måtte være ansvarlig, er ansvaret begrænset til det direkte tab og omfatter således ikke følgeskader på tilsluttet udstyr og indirekte tab såsom tabt arbejdsfortjeneste, transportomkostninger, driftstab, installationsomkostninger m.v.
Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til estyle's udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af estyle.

9. Fortrydelsesret
Du har ifølge Forbrugeraftaleloven 14 dages fortrydelsesret på varer købt på internettet. Du kan fortryde købet ved at annullere ordren, efter du har fået ordrebekræftelsen, men inden vi har afsendt varen.
Er varen afsendt kan du nægte modtagelsen af varen, eller du kan modtage varen og selv sørge for, at varen sendes tilbage. Ved fortrydelse skal kopi af ordrebekræftelse eller bekræftelsesmail altid følge varen, så vi kan se hvor den kommer fra, når vi modtager varen retur.
Du skal selv betale fragten for returnering.
Når vi har modtaget varen retur, vil vi tilbagebetale dig beløbet for varen, incl. de forsendelsesomkostninger der har været, hvis du har nægtet at modtage varen. Tilbagebetalingen vil foregå via bankoverførsel, og derfor skal du medsende dine bankoplysninger.
Det er en betingelse for at du kan fortryde, at varen tilbagesendes i væsentlig samme stand og mængde, som den var, da du modtog den. Det betyder at varerne skal returneres i original uskadt emballage, lukkede småtingsposer må ikke være åbnet, forsegling på hardwareemballage må ikke være brudt, plombering og plastfolie på computerspil, film og bøger må ikke være brudt.
De ovenfor nævnte forbehold repræsenterer typisk en værdi, og varen kan ikke anses for at være returneret i væsentligt samme stand og mængde, hvis disse forbehold ikke er overholdt, da det betyder at gensalgsværdien vil være reduceret. Det vil kunne betyde, at du ikke vil kunne fortryde dit køb. Du må gerne prøve varen, så længe du kan returnere den i samme stand, og det er klart, at afprøvningen ikke forringer varens salgsværdi.
Du skal selvfølgelig altid sørge for at emballere varen forsvarligt, inden du sender den retur.

10. Tilbagesendte varer som ikke indeholder fejl:
Ved tilbage sendelse af defekte eller forkerte varer til estyle, hvor fejl eller defekt, defineret og angivet af kunden, ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden inklusiv et testgebyr.
Testgebyret er DKK 250 pr. halve time inkl. moms. Testgebyret beregnes på baggrund af tid forbrugt i forbindelse med test og fejlsøgning.
Medsendes der tilbehør, skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart fremgår på det medsendte RMA skema (reklamationsskema), kan estyle ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.
Varer bør returneres med en fakturakopi hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, da varen ellers vil blive henlagt indtil der foreligger fakturakopi og evt. fejlmeddelelse på produktet.

11. Forsvarlig returnering:
Alle produkter, der returneres til estyle skal være forsvarligt indpakket.
Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at Deres rettigheder bortfalder.
estyle anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til estyle. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

12. Er de i tvivl:
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler estyle, at De retter estyle@mail.dk eller på telefon 39461080.

Fortsæt
 NYHEDSBREV 
Levering & Fragt
Handelsbetingelser
Sådan handler du

Kontakt os






Estyle er Espergærdes førende modebutik. Vi forhandler tøj, sko og accessories fra danske og internationale designere og kan både hjælpe dig med en kjole når du skal til fest, eller rå jeans, lækre skjorter og blød strik til hverdag. Vi glæder os til at se dig

 

fragt


Estyle, Vester Torv 9, Espergærde Centret, 3060 Espergærde. Tlf: 39461080 - info@estyle.dk - CVR 26877407                 


Copyright © 2017 estyle All Rights Reserved.
Powered by Webex